Szukasz nowego, niestandardowego sposobu na reklamę swojej firmy? Postaw na bluzy reklamowe. W ten sposób możesz pokazać się zupełnie nowym odbiorcom, a także zapracować na dobrą opinię o firmie u obdarowanych bluzami osób. Musisz tylko wybrać odpowiednią bluzę. Ważny będzie szczególnie fason i materiał, z jakiego zostały uszyte ubrania.
Bluzy reklamowe – na jaki fason się zdecydować?
Fason bluzy reklamowej ma kluczowe znaczenie. Modne i funkcjonalne ubranie to zdecydowanie większe szanse, że obdarowana osoba będzie je wkładać i w ten sposób reklamować Twoją firmę.
Najpopularniejszy fason bluzy to obecnie kangurka. Wkładana przez głowę, z charakterystyczną kieszenią na brzuchu oraz kapturem. Na początku była kojarzona głównie z modą młodzieżową, dziś jest charakterystyczna dla miejskiego stylu. Z pewnością przyda się w każdej szafie – a to dla bluzy reklamowej ważny atut. Wariacją kangurki będzie podobny model z zamkiem błyskawicznym – jeszcze bardziej funkcjonalny.
Najbardziej eleganckim rodzajem bluz reklamowych będzie z kolei crewneck. To bluza wkładana przez głowę, z płaskim dekoltem, bez zbędnych dodatków. Chętnie będą na nią stawiać nawet osoby, które lubią ubierać się bardziej elegancko. Pod taką bluzę można założyć koszulę, może być elementem formalnego stroju. Jeśli Twoja firma ma się kojarzyć z elegancją lub sektorem premium, postaw właśnie na ten fason.
Bluzy typu bomber to z kolei krok w stronę funkcjonalności i swobody ruchu. Choć przypomina crewneck, to posiada zamek błyskawiczny na całej długości. Dzięki temu można ją w każdej chwili rozsunąć i dopasować do temperatury. Co ważne, nie posiada stójki przy kołnierzu. Bluzę typu bomber i inne popularne fasony możesz zamówić na https://sklep-logos.pl/bluzy-reklamowe.
Jaki materiał na bluzy reklamowe będzie najlepszy?
Funkcjonalny lub elegancki fason to nie wszystko. Kiedy zamawiasz bluzy reklamowe, zwróć też uwagę na materiał. Przede wszystkim powinien być mocny i przyjazny dla skóry. Bluza, która już po pierwszej wizycie w pralce będzie wyglądać jak rozciągnięta skarpeta, nie zbuduje pozytywnej opinii reklamowanej firmie.
Powszechnie za najpopularniejsze uznaje się bluzy bawełniane. Dla lepszych właściwości materiału warto jednak wybrać bluzy z pokaźną zawartością poliestru – nawet do 50 procent. Taka mieszanka włókien naturalnych i syntetycznych będzie bardziej wytrzymała i odporna na rozciąganie, a zarazem elastyczna.
Zdecyduj też o rodzaju materiału. Bluzy dobrej jakości często są wykonywane z materiału czesanego, który pokrywają mikro włoski. Dzięki temu jest bardzo miły w dotyku. Jeśli natomiast szukasz cienkiej bluzy, postaw na materiał typu french terry.
Kolor i logo – na to też zwróć uwagę
Z punktu widzenia użytkownika najistotniejsze będzie właśnie to, jaki fason i materiał będą mieć bluzy reklamowe. Liczy się także kolor ubrań. Najlepiej postawić na najpopularniejsze, stonowane kolory, i unikać przesadnej pstrokacizny. Warto dopasować kolor bluz reklamowych do identyfikacji wizualnej firmy.
Z bluzy musi wybijać się logo firmy. To ten element jest najważniejszy dla tego, kto zamawia ubrania reklamowe. Należy umieścić je w widocznym miejscu, nie może być jednak zbyt duże – wtedy zniechęci do wkładania bluzy. Dobrą lokalizacją będzie lewa pierś ubrania.
Podsumowanie: jakie będą najlepsze bluzy reklamowe?
Najlepsze bluzy reklamowe to modele o modnym fasonie – kangurki, crewneck czy bomber. Do tego ważny jest materiał, z jakiego zostały uszyte. Zwróć uwagę na jego rodzaj, a także skład. Bluza powinna być przyjazna skórze i miła w dotyku. Dobierz też odpowiedni kolor i zadbaj, by dobrze widoczne było logo firmy.