„Emocje w biznesie – jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy „
1 grudnia w Hotelu Monopol w Katowicach odbędzie się Wieczór Biznesowy. Początek o godz. 18.30.
W trakcie Wieczoru organizatorzy będą starali się doradzić współczesnym właścicielkom małych i średnich firm:
– Jak dzięki nowym odkryciom w marketingu i sprzedaży wpływać na sprzedaż we własnych firmach?
– Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować pożądaną markę premium swojej firmy?
– Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż.
– Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę
– Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe
Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki „Bądź widzialną Marką” Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą. Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.
Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:
ANNA JAKUBOWSKI – Dyrektor Generalna Coca-Cola Poland Services odpowiedzialna jest za Polskę oraz kraje bałtyckie w latach 2011 – 2016. Wcześniej pracowała dla Coca-Cola Hellenic Bottling Company w Atenach na stanowisku International Group Marketing/Strategy Director. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także 20 lat pracy w Procter&Gamble, włączając w to także 5 lat w Polsce w okresie transformacji na początku lat 90-tych. W maju 2015 Ania dołączyła do Rady Nadzorczej Banku Millenium w Polsce.
Anna nieustannie angażuje się w działania na rzecz społeczności lokalnych, jest członkiem Rady Dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej (AmCham) w Polsce, a także członkiem Międzynarodowego Stowarszyszenia Reklamy (IAA) w Polsce. Poza obowiązkami zawodowymi, Anna z pasją wspiera rozwój młodych przedsiębiorców, a także angażuje się w działania mające na celu umacniania pozycji ekonomicznej kobiet, między innymi poprzez wspieranie warszawskiego oddziału Global Shapers (ogólnoświatowej inicjatywy World Economic Forum), a w szczególności ich programu «Mentors 4 Starters».
TEMAT WYSTĄPIENIA: W jaki sposób osoba zarządzająca biznesem wpływa na wyniki firmy
MICHAŁ BANACH – ekspert badania emocji. Od 20 lat związany z mediami. absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Były Dyrektor III programu PR i Kanału TV Polsat 2. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Obecnie Dyrektor Zarządzający Firmy Badawczej NEUROHM Polska.
W trakcie swojego wystąpienia przedstawi niesamowite i innowacyjne wyniki badań reakcji klientów i ich emocji na reklamy i przekaz tworzony np. w mediach przez największe marki na świecie.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wywołać emocje klientów i skutecznie przełożyć je na sprzedaż
EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor biznesu, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, rekomendowany ekspert Brand 24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi. Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych korporacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak dzięki marce budować dobry biznes i szczęśliwą firmę?
Wstęp:
70 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 60 zł w przypadku płatności przelewem przed spotkaniem UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 70 zł za osobę zapłacisz tylko 55 zł za osobę.
Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.
Organizatorzy zapraszają do udziału:
– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą
Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl
Organizatorzy proszą o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.
Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.
Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.
Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność. Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.
Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.
Więcej szczegółów TUTAJ.
Źródło Informacja prasowa