Zgłoś swoją kandydaturę lub wybierz swojego przedstawiciela
Jak się zgłosić? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który będzie dostępny od 10 do 24 września w Wydziale Rozwoju i Promocji Miasta.
Wszystkie ważne informację o działaniach rady będą dostępne TUTAJ.
Kto może zgłosić?
Osoba na stale mieszkająca w Sosnowcu – zgłoszona przez organizację pozarządową lub niezrzeszona z listą poparcia przez co najmniej 15 osób. Praca w radzie ma charakter społeczny.
Szczegóły akcji:
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta
ul. Małachowskiego 3, pok. 35
tel: 32 296 07 28
e-mail: um@um.sosnoiwec.pl
Do zadań Rady Seniorów będzie należało:
1. Opiniowanie projektów uchwal skierowanych przez Radę Miejską w Sosnowcu do rady Seniorów.
2. Występowanie do RM w Sosnowcu z wnioskami o podjęcie inicjatywy uchwałodawczej.
3. Przedstawianie propozycji w zakresie ustalania priorytetowych zadań na rzecz miasta.
4. Inicjowanie działań mających na celu upowszechnienie współpracy miasta Sosnowca ze środowiskiem seniorów.
5. Współpracę z organizacjami pozarządowymi, klubami seniora, uniwersytetami trzeciego wieku i innymi podmiotami działającymi na rzecz osób starszych.
Źródło UM Sosnowiec